30 november 2021

Live chat service Autohandelaren 

2 min read

De live chat service van Chatkracht kan voor autohandelaren van toegevoegde waarde zijn. Door de chat service van Chatkracht toe te voegen aan de website van deze autohandelaar worden websitebezoekers binnen 30 seconden persoonlijk te woord gestaan. Website bezoekers kunnen door de live chat service van Chatkracht op een laagdrempelige manier contact opnemen met een organisatie. Daarnaast kunnen website bezoekers 72 uur per week contact opnemen met de organisatie, ook buiten de officiële openingstijden van de autohandelaren staan de chatspecialisten van Chatkracht klaar voor de website bezoeker.   

Door de live chat service van Chatkracht toe te voegen aan de website van een autohandelaar, worden de personeelsleden van de autohandelaar ontlast. De chatspecialisten van Chatkracht kunnen de informatieve vragen waarvoor klanten anders bellen of een e-mailsturen opvangen in de live chat. Daardoor krijgen de personeelsleden meer tijd voor de andere werkzaamheden. Aan het begin van een samenwerking met Chatkracht, moet de organisatie een kenniscentrum invullen. Doormiddel van dit kenniscentrum, kunnen de chatspecialisten bijna alle informatieve vragen van de websitebezoeker beantwoorden.  Wanneer de chatspecialist er niet uit komt wordt er altijd gevraagd naar de contact gegevens van de website bezoekers. Daarna wordt de vraag doorgestuurd naar de autohandelaar. De autohandelaar kan dan makkelijk contact opnemen met de klant omdat de contactgegevens en de vraag van de klant vooraf bekent zijn.  

Ook helpt Chatkracht bij het genereren van leads, als een potentiële bezoeker bijvoorbeeld een vraag heeft en direct te woord wordt  gestaan kan dit er bij helpen om de klant alsnog zaken te doen met de autohandelaar. 

Chatkracht werkt op een erg transparante manier. Zo kunnen, indien de organisatie dat wenst, alle chat gesprekken worden doorgestuurd. Hierdoor heeft de organisatie inzicht in welke informatie er wordt vrij gegeven via de chat. Daarnaast verwerkt Chatkracht ook altijd de feedback die binnenkomt van de organisatie in het intranet. Zo blijft de informatie altijd up to date. Uit de chat gesprekken kan de organisatie ook veel informatie halen. Er worden in de live chat vragen gesteld die voor website bezoekers onduidelijk zijn. Hierdoor kan de organisatie inzien welke onderdelen op de website onduidelijk zijn voor de bezoekers en deze aanpassen.   

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *